lördag, juni 02, 2007

projekt

Jag håller på att leta efter målarkurser i Bohuslän som jag och pappa kan åka på. Min pappa och min bror ska som vanligt iväg och spela RM i far & son i golf och jag vill också hitta på något speciellt. Jag måste också ringa Linda och Josefin och höra om de vill åka med på en konstresa ner till skåne. Helst innan midsommar. Sova kan man väl göra i bilen.

Imorgon ska jag hänga med på en dagstur ner till Lund, och jag kom just på att Johanna antagligen är i Malmö nu. Vi skulle ju picknickat i förra veckan men det var så dåligt väder så vi sköt upp det. Kanske kan vi svänga förbi och göra det nu istället. Bäst att ringa henne med.

Sedan längtar jag så att få åka upp till Stockholm och träffa Alessandra. Hon är väldigt fantastisk, för hon har förmågan att alltid ge de i sin närhet så mycket positiv energi. Jag beundrar verkligen hur hon inte låter sig stoppas av hinder och svårigheter, det är som att hon inte ens ser dem. Hur gör hon? Jag ska ringa hennes också, fast jag tror hon är i Riga nu, så väntar någon dag eller två.

2 Comments:

Blogger Caravaggio said...

Det finns akvarellkurser på Sydkoster på somrarna. Min pappa och syster har varit på dom och jag tror dom tyckte det var bra, Koster är hur som helst väldigt fint så det är kanske värt att åka dit även utan kurs, om det är på en helg så är det inte omöjligt att jag också är där upp. Lycka till!

2:56 em  
Anonymous Anonym said...

å cam, du är då fin du! nej men det går bra att du kommer på en veckodag. I juni jobbar jag månda, tisdag och onsdagar, ledig torsdag och fredag men jag jobar bara till kl 4 så det funkar ju egentligen även om jag jobbar....å vad roligt det ska bli!!! att bara få insupa din närvaro känns som ren lyx!

8:24 em  

Skicka en kommentar

<< Home