måndag, januari 28, 2008

fyndcam

Idag har jag fyndat! Det finns inget bättre än att fynda. På Weekday var det 75 % rea, vilket innebar att jeansen jag köpte på 50 % rea förra veckan nu var 100 kr billigare, vilket Linda glatt påpekade för mig igår. 

Hursomhelst traskade jag mig dit och hittade ett par jeans, i ren 70-tals hippie stil à la Kate Hudson med hög midja och utsvängda ben med pressveck. 50 kr fick jag betala, så jag passade även på att köpa en rutig duffel, även den för 50 kr. Får se om den kan funka. När jag tänker efter så hittade jag senast i torsdags en jättefin blus på H&M för bara 29.50 kr! I'm on a roll! 

Fast ja, min dag började ganska trist när jag vaknade upp med att få ett brev från försäkringskassan som kräver tillbaka hela mitt bostadsbidrag från holtermanstiden. Skamligt, försäkringskassan! Trots det gör det lite ont i mig, för det känns som de inte tycker om mig längre. Nä, nanda jao!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

oh darling. hade velat se hur fab du ser ut i dina nya byxor. de låter fina! kiss

9:35 fm  

Skicka en kommentar

<< Home