lördag, februari 09, 2008

födelsedagskalas!

Det är underbart att cykla från Pelle ner till stan, för det är nerförsbacke hela vägen. Det kändes som jag cyklade snabbare än vinden. Det är varmt och vårigt ute och idag fyller Josefin 22 år. Det ska firas! Jag köpte traditionsenligt en tårta på Steinbrenner & Nyberg och lade den försiktigt i min cykelkorg och nu står den i kylen och bara väntar på att ätas! Linda ska åka till fjällen idag så hon kan inte komma, det är trist för hade velat att vi tre skulle sitta och smaska i oss den tillsammans.

Ja, dagen känns som om den knappt har hunnit börjat men jag har t.om nästan hunnit med en sådan där lyxigt lång helgfrukost hos P idag, fast som vanligt fick vi bråttom för att vi segar oss jämt. Men nybryggt kaffe, juice, cornflakes och knäckemacka med ägg & kaviar hann vi allt med ändå ackompanjerat till P1. Igår innan vi skulle sova och jag plötsligt blev väldigt hungrig fick jag lov att äta filmjölk och cornflakes med jordgubbssylt i sängen. Då kände jag mig allt bra speciell.

1 Comments:

Blogger Frankie boy said...

Gratta Jo från mig!

//L

7:27 em  

Skicka en kommentar

<< Home